بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 7 راه برای جلوگیری از جمع شدن آرایش

7 راه برای جلوگیری از جمع شدن آرایش

 هر خانمی آرایش کامل ، منحصر به فرد و ماندگارتر می خواهد. بنابراین ، ما نکاتی را برای شما و نکاتی برای جلوگیری از تجمع آرایش ، که توسط هنرمند گریم باسما الفر توضیح داده شده است ، آورده ایم.


1. پایه مناسب پوست خود را انتخاب کنید


همیشه سایه ای از فونداسیون را متناسب با رنگ پوست انتخاب کنید. افرادی هستند که سایه روشن را انتخاب می کنند و معتقدند که به آنها کمک می کند تا روشن تر به نظر برسند. بنابراین در حین انتخاب پایه ، اطمینان حاصل کنید که پس از استفاده از آن روی خط فک ، با رنگ پوست مطابقت داشته باشد.


2. نوع پوست را در نظر بگیرید


مورد بعدی که باید هنگام خرید فونداسیون به خاطر بسپارید ، نوع پوست آن است ، برای پوست های چرب باید فونداسیون مات بزنید و با پوست خشک نیز باید فونداسیون مرطوب کننده بزنید تا جلوه شبنمی داشته باشد ، به عبارت دیگر ، مرطوب کننده قرار ندهید پایه روی پوست چرب زیرا ذوب می شود ، به شما یک پایه مات می دهد که می تواند پوست خشک را نیز چروک کند.


3. مالیدن پی را فراموش نکنید

برای مالش دادن پایه روی صورت ، مالش پوست مهم است. زیرا به از بین بردن سلولهای مرده از پوست کمک می کند و از جمع شدن آرایش جلوگیری می کند.


4- مرطوب كردن قبل از استفاده از آرایش مرحله مهمی در جمع نشدن آرایش است


صرف نظر از نوع پوست ، بسیار مهم است که پوست مرطوب شود تا پایه ای صاف برای آرایش برای ظاهری بی نقص و بی عیب داشته باشید. یک مرطوب کننده خوب باعث می شود پوست شاداب به نظر برسد و جعلی به نظر نرسد ، بنابراین به آرایش نیز کمک می کند برای مدت طولانی تازه به نظر برسید


5. یک آغازگر به صورت بزنید

آغازگر قسمت مهمی از برنامه های آرایشی شماست. از آنجا که به پر کردن منافذ و خطوط ریز کمک می کند و پایه صافی برای ایجاد پایه ایجاد می کند ، برای خانم هایی که جوش های زیادی روی صورت دارند گزینه خوبی است ، زیرا به شما کمک می کند بسیاری از نقایص صورت را پنهان کنید.


6. از تصحیح کننده رنگ استفاده کنید


استفاده از فونداسیون بدون استفاده از تصحیح کننده رنگ کافی است ، اما گاهی اوقات باعث می شود نقص ها غیر طبیعی به نظر برسند. بنابراین ، توصیه می شود که در صورت وجود رنگدانه یا سیاهی زیر چشم ، یک اصلاح کننده رنگ انتخاب کنید ، این توصیه به شما کمک می کند تا چهره ای بی عیب و نقص داشته باشید و از جمع شدن آرایش جلوگیری کنید.


7. ادغام


برای استفاده از پی ، از اسفنج یا برس آرایشی استفاده کنید ، کاملاً واضح است که اسفنج به خصوص اسفنج مرطوب لمس نرم می کند. زیرا باعث می شود آرایش در پوست صورت ذوب شود و ظاهری صاف ، زیبا و طبیعی به شما بدهد. تنها چیزی که لازم است فقط یک اسفنج مرطوب است و آن را بر روی پوست قرار داده و پس از مدتی فونداسیون را به آرامی مخلوط می کند ، بگذارید قبل از استفاده از محصولات آرایشی بیشتر روی پوست مانند پی ، پایه آرایش را برای چند دقیقه خشک کند.







فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده