بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تونر صورت برای چیست؟

تونر صورت برای چیست؟

آیا همه در مراقبت روزانه خود از مقوی استفاده می کنند؟ شاید برخی حتی نمی دانند چیست و چرا مورد نیاز است. بیایید نگاهی به این موارد بیندازیم تا مراقبت از پوست شما تا حد ممکن موثر باشد!


اصولاً تونر یک محصول مراقبت از پوست مایع است که پس از پاکسازی صورت با پنبه یا انگشتان استفاده می شود. آنها معمولاً مبتنی بر ژل ، آب یا مایع هستند و هدف اصلی آنها متعادل سازی سطح PH پوست شما است. چرا مهم است؟ وقتی پوست خود را تمیز می کنید ، به جای pH طبیعی 5.5 ، قلیایی می شود. این باعث حساسیت بیشتر در برابر آسیب ، پیری و حتی التهاب می شود. مقوی کمک می کند تا تعادل pH به "مقدار" مورد نظر برسد.



علاوه بر این ، تونر صورت شما را برای مراحل بعدی مراقبت (سرم ، ماسک ، کرم) آماده می کند و اثربخشی این محصولات را بهبود می بخشد. با استفاده از تونر همچنین اطمینان حاصل می کنید که به دلیل پاک کردن باقی مانده های پاک کننده ، هرگونه اثری از آرایش ، کثیفی و روغن را از صورت خود پاک می کنید. به عنوان یک امتیاز اضافی ، شما حتی می توانید فرمول تونر را انتخاب کنید که حاوی مواد مفید مفید برای آبرسانی به پوست ، کاهش قرمزی ، لایه برداری ملایم و موارد دیگر باشد.

دکتر هادلی کینگ ، متخصص پوست مجاز از نیویورک ، معتقد است که مقوی سلاح مخفی در مراقبت از پوست برای سلامت پوست است.

کینگ می گوید برای پنهان کردن مشکلات آکنه و درخشش چربی اضافی در صورت نباید به آرایش اضافی متوسل شوید. در عوض ، از یک تونر آرام و آرام برای از بین بردن منافذ پوست و از بین بردن روغن و آثار آلودگی استفاده کنید.

تونرها برای افرادی که پوستی چرب یا مستعد آکنه دارند و یا افرادی که تمایل به پاک سازی اضافی بعد از آرایش یا سایر محصولات سنگین پوست (مانند ضد آفتاب) دارند ، مفیدترین و ضروری ترین محصول هستند.


کینگ مزایای اصلی استفاده از ماده مقوی را برجسته کرد:


1- منافذ پوست را کاهش می دهد.

مالیدن مقدار کمی تونر به یک پنبه نرم یا دستمال نرم و لک شدن ملایم و پاک کردن آن روی صورت باعث از بین رفتن روغن و سفت شدن منافذ پوست می شود.

2. تعادل pH پوست شما را بازیابی می کند.

پوست ما به طور طبیعی اسیدی است ، به طور معمول با تعادل pH پنج تا شش (در مقیاس 0 تا 14). اما این تعادل می تواند پس از تمیز کردن به دلیل قلیایی بودن صابون از کار بیفتد. وقتی این اتفاق می افتد ، پوست شما به زمان بیشتری برای بازیابی نیاز دارد و استفاده از تونر این زمان را به طور قابل توجهی کوتاه می کند!

3. یک لایه محافظتی اضافه می کند.

تونرها می توانند منافذ پوست و شکاف سلول ها را پس از تمیز کردن ، کاهش دهند و نفوذ ناخالصی ها را در پوست کاهش دهند. حتی می تواند کلر و مواد معدنی موجود در آب لوله کشی را محافظت و از بین ببرد.

4- به عنوان یک مرطوب کننده عمل می کند.

برخی از تونرها مرطوب کننده هستند ، به این معنی که به مرطوب نگه داشتن پوست کمک می کنند.


5. پوست را شاداب می کند.

همچنین می توانید به جای شستن پوست هنگام چرب یا کثیف بودن از تونر استفاده کنید. این باعث می شود پوست شما جوان شود ، حتی وقتی در جاده هستید ، در سفر هستید و وقت مراقبت کامل ندارید. کدام مقوی را انتخاب کنید؟ طی سالها ، متخصصان پوست و زیبایی در ایالات متحده در چندین مورد بحث کرده اند که آیا استفاده از تونرهای حاوی الکل مفید است یا خیر. اعتقاد عمومی بر این است که تونرهای الکلی گام مهمی در از بین بردن باکتری های آکنه ساز هستند ، اما به همان اندازه که به پوست شما کمک می کنند ، آسیب می رسانند. در حالی که الکل با باکتری ها مبارزه می کند ، اما رطوبت پوست را نیز پاک می کند. "الکل در واقع پوست شما را خشک می کند ، به همین دلیل حتی بیشتر جوش های پوستی وجود دارد.




این ممکن است دلیلی باشد که برخی از متخصصان پوست می گویند بهتر است از مواد مقوی استفاده نشود ، اما یک توضیح مهم وجود دارد: همه مواد مقوی حاوی الکل نیستند.

رویکرد انتخاب تونر مناسب برای خود را جدی بگیرید و پوست شما از شما تشکر می کند ، و از ترس بدون آرایش بیرون نمی ترسید ، زیرا پوست شما کاملاً عالی ، تازه و سالم خواهد بود!


منابه استفاده شده در این مطلب: https://cosmo-trade.ru/post/zachem-nuzhen-tonik-dlya-lica

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده