بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کرم های سفید کننده زیر بغل برای افزودن به رژیم مراقبت از بدن

کرم های سفید کننده زیر بغل برای افزودن به رژیم مراقبت از بدن

تابستان ها فرا می رسد و ما خانم ها می خواهیم به لباس های تابستانی بدون آستین و تاپ های مخزن خود بپردازیم ، درست نیست؟ این علاوه بر این ، زیر بغل را تمیزتر و گرمتر نشان می دهد. هیچ کس به لکه های زیر بغل لکه دار یا مبهم تر نمی رسد و درک اینکه چگونه می توانید زیر بغل ها را روشن کنید ، می تواند شما را قادر سازد تا با خود احساس امنیت پویا کنید.


بیش از چند کرم وجود دارد که می تواند شما را قادر به دور نگه داشتن از زیر بغل کند. ما باید آنها را تحقیق کنیم:


ژل روشن کننده Xtreme Brite یک معادله ژل کاملاً متمرکز است که حاوی جداگانه شیرین بیان ، خورنده سالیسیلیک ، خورنده گلیکولیک ، عصاره مرکبات و گلیسیرین است. هر یک از این اصلاحات در کل کمک به دفع سلولهای مرده از زیر بغل در حالی که آنها را با موفقیت کمک و اشباع می کند. این به سادگی برای زیربغل برای کل بدن تلویح نیست. گذشته از زیربغل واضح و با شکوه ، منافذ مسدود شده و ترشحات و رنگدانه های ترمیمی پوست را تخلیه می کند.



کرم سفید کننده زیربغل  یکی از اصلی ترین کرم های سفید کننده در بازار است که در مقابل پنهان ماندن مزخرفات زیر بغل با گذاشتن یک فیکس سفید ، دلیل تیره شدن زیر بغل با کاهش ملانین را درمان می کند. کرم Qraa Underarm به پوست شما کمک می کند تا زیر بغل را بدون اشتباه و صاف تر کشف کند. مواد تشکیل دهنده منظم آن ، کنسانتره شیرین بیان و جادوگر فندق ، تولید ملانین را کاهش می دهد و باعث آرام شدن پوست می شود تا زیر بغل های سفید و دلپذیر را کشف کند.


ساخته شده از مواد ثابت و گیاهی مانند خورنده Kojic از قارچ های ژاپنی ، Lactic خورنده ، ماده خورنده آلفا-هیدروکسی که به طور معمول اتفاق می افتد و با پیر شدن شیر علاوه بر توت و شیرین بیان ارائه می شود. این عصاره ها ، به طور ایمن و به طور معمول برای ترکیب درخشان تابش می شوند . ژل روشن کننده پوست Intimate Skin Divine Derriere به طور خارق العاده ای برای روشن و تسطیح رنگ پوست حتی در مناطق لمس و خصوصی که با برنزه کردن ، از بین بردن موها یا تغییرات هورمونی پنهان شده اند ، ساخته می شود.


ملادرم کمی کرم شگفت انگیز است و از نظر پوستی برای درمان هایپرپیگمانتاسیون در نواحی زیر بغل و سایر قسمتهای صمیمی بدن آزمایش شده است. آنچه این مورد را از آنچه از دیگران باقی مانده بسیار تعجب آور می کند ، نحوه استفاده نکردن از HYDROQUINONE است که در بین پرکاربردترین فیکس ها تقریباً در تمام کرم های روشن کننده برجسته است. از همه مهمتر ، کاملاً بدون پارابن است.

منبع مقاله: https://timesofindia.indiatimes.com/most-searched-products/beauty/body-care/underarm-whitening-creams-to-add-to-your-body-care-regime/photostory/71080317.cms?picid=71080318





فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده